Yine yeniden..





Merhaba sevgili okuyan ben geldim :)

Yazmaya nereden başlasak…

En son yazımı 2014 yılında yazarak kendimce zirvede bırakmışım olayı. Okulumun son senesi olduğundan dolayı da olabilir. Derenin altından çok sular aktı tabii.  Canım Ankara’mı bıraktım ailemin yanına döndüm. He kalmayı çok istedim ama bunun içinde yeterince çabayı gösteremedim. ( 15 temmuz da Ankara’da olmayaydım iyiydi biraz (!) korkmuş olabilirim :))

 

Her neyse yine vazgeçmezsem bu arada olanları yavaş yavaş yazar anlatırım.

  Kafamı dinleyeyim diye çıktığım işten araya pandemi de girince işsizler ordusunda bir nefer olarak yerimi aldım. Her şey darma duman… koca bir dünya lanet bir virüs yüzünden perperişan oldu ee tabi bizde. Yani 2014 den sonra felaket üstüne felaket böyle böyle 2020’ye geldik. Bu yıldan da herkes bir ümitliydi ki sorma gitsin, yıl resmen elimizde patladı. Bence bu yılı geçersiz saymamız lazım bütün dünya insanları olarak.

 ak … ( neden atlanmasın ki di mi )

Kendimce biraz değişiklik yaptım blogda. İsminden renklerine kadar oynadım kendisi ile biraz. Akşam akşam deli dürttü çünkü J Blogun isim annesi @bubenimpartim canım arkadaşım tam benlik ismi buldu çünkü :D tembellik yapmazsam ve de okunursa belli konular üzerinde daha derli toplu yazılar yazmayı planlıyorum bakalım. Gerçi devir tik tok instagram devri bilemedim şimdi -.-

 

Aşırı bir depresif dm konuşmasının ortasında olduğumdan bu postu burada sonlandırıyorum. Ama güzel bir şarkı keşfi ile sakin minnoş bir şarkı :)


ps: blog konusunda eleştirileri de beklerim hani pembe mavi çok üst üste geldiyse ayar çekilir :) 




   


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...