Hello ! Social Networks .. :)

Hello ! Social Networks .. J
Merhabalar.. J uzun zamandır görüşmememizin şerefine size mimlenmiş olarak geri dönmekteyim. Evet görüldüğü gibi üç senelik blog hayatımın ilk mim konusu sevgili çingum  Duygucuk'tan geldi ^-^ başlıkta da görüldüğü gibi hayatımızın büyük çoğunluğunu kaplayan sosyal ağlardan bahsedeceğim.


Her beş kişiden dördünün elinde telefon ya da tablet var. Neden ? çünkü insanlar artık reel hayattan kopmuş sanal dünyanın içine dalmış bulunmakta. Facebook , twitter , youtube, instagram , tumblr , blog ve daha nicesi… Bedensel olarak dünyadayız ama ruhumuz sosyal ağlar sayesinde sanal dünyada. Gerçi bizim ülke bu ara sanal hayata illegal yollardan bağlanıyor ; yasaklar ülkesi olduğundan twitter olsun youtube olsun kapattırıyor. Tabii bize söker mi ? sökmez tabi. Dnsler değişildi Vpn ‘ler olsun engelleri kaldıran bütün programlar yüklendi. Ben yükledim yani tam gaz kullanıyoruz ailecek :D.





Twitter deyip de geçmemek lazım ( şu kuş neler çekti ey gidi ! ). İyi kullanıldığı zaman neler olduğunu gördük. En son seçimlerdeki şaibelerin hilelerin nasıl ortalığa döküldüğünü , sağlam bir şekilde örgütlenildiğini de. Ayrıca Down sendromlu kayıp olan bir çocuğun bulunmasıda yabana atılır bir şey değildir. Yasağı koyan sevgili(!) hükümetimizin de yasakları twitterdan açıklaması da ayrı bir komediydi zaten J
(hem ben twitter dan Gdragon’a ulaşamasaydım siz asıl olayı görecektiniz ki neyse ki vpn var ^^ ) 


Facebook’tan bahsetmiyorum çünkü herkes orada. En son küçük kardeşim hesapta açtı tam oldu. Twitter , faceook a göre biraz daha iyi durumda ( en azından mention atan sülale fertlerine henüz rastlanmıyor pek :D )
Sosyal ağlar bazı insanların en özgür olduğu yerdir aslında. Nefretini , neşeni, hüznü, sevinçlerini yazıyorsunuz ohoo o nerelere ulaşıyor. Şahsen ben bu blogu aldatılmamın şerefine açmıştım :D çünkü yazınca rahatlıyorsunuz … yazıyla yeni bir dünya kuruyorsunuz ve bu dünyayı paylaşıyorsunuz…


  
 Tumblr hesabım olmasına rağmen pek kullanmıyorum ama blog yerine orayı kullananda çok var. Özellikle kore fanı olan arkadaşlarım çok faal bir şekilde kullanıyorlar J çok da eğleniyorlar.






Aslında en önemlisi Youtube ! müzik ya onsuz olur mu MV izlemeden olur mu o.O hele ki farklı müzik tarzı olanlar için farklı ülkeden fanı olduğumuz ünlüler varken youtube kapatılır mı *-* Allah çarpmasa bile milletin dilinden duramaz zaten -.- ( bak yine diyorum kpop videolarını izleyemezsem nolur ? tekim sanıyorsunuz değil mi ?? arkam sağlam bütün korefanları toplaşır evinize ateşler saldırırız valla :D ) ( o zaman benden size bir şarkı gelsin ^^) 







(yalnız şarkı da tam uydu :D )


Uzun lafın kısası sosyal ağlar eğlencenin , özgürlüğün yeri. Her şey sizin parmaklarınızın ucuna bağlı. Bir tuşa basıp yazı yazmaya kendinizi ifade etmeye başladığınız da kendi dünyanızı ortaya koyarsınız J


Ps : bir daha ki post için fazla bekletmemeyi umarak veda ediyorum hoşçakalınn J



Yorumlar

ErsinCe dedi ki…

Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
Gavsi Sani Sözleri

Tek nefeste Okunan Kitaplar

Karşılıklı Blog destekleri

Bu blogdaki popüler yayınlar

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...