bazen her şey sararıp solar ojeler hep rengâ rengârenk :D :D

Selammmm ^^
Bu sıkıcı yaz gecesinden yazıyorum size. Yine kimin gazına geldiğim bilinmez ama bir post yazsam hiç de fena olmaz dedim az önce oje sürerken..

Sanırım ilham oje sürerken geldi yamacıma J çünkü vakti zamanın  da biz kızların oje tutkununu yazacaktım. O da bu geceye denk geldi J  

Neyseee şu an her üç kızdan ikisinin oje koleksiyonu olduğuna eminim. Son zamanlarda patlak veren renk çeşitleri bizi bizden alıyor. Hep o avmlerdeki kozmetik stantları yüzünden -.- kendimden biliyorum bu sefer gereksiz bir şey almayacağım diyerek bütçemin yarısını flomara yatırmıştım bir ara -.- 


 Okul zamanı birkaç arkadaşım oje sayılarını yarıştırıyordu ve tabi ki kazanan Yağmur olmuştu. ( hatunun en son okul zamanında 120 ye yakın ojesi vardı *-* )
Okulun kozmetik mağazasına girdiğimizde istem dışı oje sepetinin başında buluyoruz kendimizi J bende ona uydum o aldıkça bende aldım ama onun oje sayısına ulaşamadım tabiî ki :D



 Renk renk olan bu ojelerin türleri de çıktı tabi ince fırçalısı olanı mı ararsın , mat oje mi ,30 sn de kuruyanı mı en son neon ojeler çıktı ama onlar henüz elime geçmediğinden yorum yapamayacağım J ama Minzy (2ne1) sanırım paylaşmıştı sürünce güzel duruyor J  






Bütün ojeler güzel olsalar da markalarda önemli oluyor en erken kuruma durumunda flomar benim favorim ^^ golden rose  her ne kadar çeşidi bol olsa da kuruma yönünden sınıfta kalıyor :/

Benim bu ara yeni takıntım mat ojeler. Sanki benim için üretilmişler. Hem yoğunlukları hem de parmaklarda duruşu çok güzel. Golden rose ile başlayan mat oje alma serüvenim yine flomarla son buldu :D aslında ikisinin duruşu da sürüşü de iyi ama golden rose ikinci akşamda sonra parlamaya başlıyor flomar yine matlığını koruyor durduğu süre boyunca .


 Çok marka var bu oje üzerinde ama ben genellikle – daha çok hangisine denk gelirsem tabi – pastel , flormar, golden rose , avon , cecile … kullanıyorum hepsinden de memnunum J



Bu  yazının sonu gelmez gençler malum sonuçta bir tutku dan bahsediyoruz şurda o yüzden iyi geceler renkli günler dilerim ve 2ne1 – falling in love şarkısıyla veda ederim :*
                 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...