iyi günler gelirmiş.. :)






ben yokken neler olmuş :) ??
ben yokken dediysem şey yani aslında yazmayalı neler olmuş diyecektim. önümde cipsimle ve meyve suyum eşiliğinde başlıyorum yazmaya :)
 ilk olarak benim için havanın devrim yapmasıdır :) bahar geldi tam anlamıyla :)artık hep güneş hep sıcak bundan büyük mutluluk olamaz benim için . o kasıntı sinirleri alt üst eden soğuklar artık geride kaldı ( öyle umuyorum -.-) hava güzel olunca keyfim de yerine geliyo huysuzluğum da daha çekilir hale geliyo :)

güzel hava demek bol bol fotoğraf demek. nerde toplaşırsak kızlarla hemen alıyorum makinamı 'bozmayın' diyerek anları ölümsüzleştiriyorum :) gerçi korecanımla yan yana gelince fotoğrafları browniler, sıcak çikolatalar. icetealar süslüyor :) eh onlar da hayatımızın önemli besin kaynakları dimi :P

bu kadar güzel şeyin üzerine sınavlardan bahsetmek istemezdim ama artık hayatımın o kadar içindeler ki ( sağolsun hacettepe 2 vize 1 final -.-) kötüleyemiyorum bile sadece 2. vizelerimin başladığını bilsen yeter :D sınav konusunu finallerden sonra döşemeyi düşünüyorumm :)

 şarkıya daldım ne yazacağımı unuttum. bu ara bi şarkıya sarmış durumdayım ki ben bi şarkıyı 2 tekrardan sonra dinlemem ama bu şarkıyı ezberlicek kıvama geldim sayılır o kadar çok dinliyorum yanii :)

buyrun sizde dinleyin çok hoşş :)

  Imm.. sonra biz felsefe bölümü olarak Sakarya Üniversitesine Tüföb kongresine gittik çok güzeldi. hem eğlenceli hemde hemde dolu dolu felsefe ile geçti günlerimizz :) tabi ki bu Tüföb macerasını ileriki günlerde daha detaylı olarak yazacağımm.. :)

cipsle meyve suyum bittiğine göreee yazıyı da bitiriyorumm :):)
   
      ps: gelecek yazı konularım 'perşembe klasiği' ve 'tüföb macerası' olacak yani öyle umuyorum :):)
 

bende yukardaki pozun aynısından çekinmek istiyorumm korecann yapalım biz bunu tamam mıı !! :)

Yorumlar

Pabuçsuz Prenses dedi ki…
heyyooo !! en sevdiğimizdir çikolatalar ^^ çikolata diyeti yapıyoruz biz <3 sonraki yazıyı heyecanla bekliyorum o zaman ^^
cemree dedi ki…
oda en kısa zaman da gelicek şu poz olayını gerçekten istiyorum ama :):)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...