Bu aralar ruhum pek özgür pek huzurlu :)



Uzun zamandır ne yazacağım buraya diye düşünüyordum... Aslında yazacak çok şey vardı da cesaretim yoktu açıkcası.Kafamdakileri klavye ile bulusturmak benim açımdan sakıncalı bir durumdu ziraa (!) Arkadaşımın ısrarına dayanamadım geçen bir Oruç Aruoba 'ile' kitabından bir bölüm paylaşmıştım sadece ama bu gün bir gördüm ki blogumu 653 kişi okumuş :) bir mutlu oldum böyle ağzım kulaklarımda falan çok mutlu oldum :) (hatta az önce baktım 665 olmuş ^^ )
 Kaç sene üstüne fena bir hasta oldum. Öksürmekten içim dışıma çıkıcak diye korkmadım değil. Üstüne havanın kötü oluşu ve buna sınavların eklenmesiyle çıldırmama ramak kalmıştı. -.-
 Hele bu havalar bitirdi beni resmen .Yahu bir şehrin havası hiç mi düzelmez ? Bence Ankara'ya bahar falan gelmicek hikaye yani.. neyse ki dönem erken biticek de kurtulucam burdan erken erken..daha geçen okuldan dönerken lapa lapa kar yağdı resmen , ertesi gün sanki hiçbir şey olmamış gibi güneş açtı falan nasıl giyineceğimi şaşırdım hiç hoş değil -.-

İlk vizelerim de bitti hemde bir hafta içinde :D .Şaştık kaldık bir anda oldu bitti :P ama bir hafta içinde ömrümden ömür gitti :/ Felsefe olunca bölüm okumak kaçınılmaz oluyor. oku annem oku mahvoldum :( hayır korkuyorum göz numaram büyüyecek sıkıntı yani...neyse ki bitti iki hafta rahatım :)

 Önümüzdeki haftasonu doğum günüm :) Şu aralar onun heycanını yaşıyorum. Eğer bir aksilik olmazsa arkadaşlarımla Eskişehir'e gideceğiz:)Önceden daha çok hevesliydim doğum günüm için ama şimdi işler değişiyor.Artık 20'li yaşları kutluyorum ve bu hiç hoş değil :D büyümek hem garip hem korkutucu ve bir o kadar da keyifli. ben daha çok keyifli olması için çabalayacağım.Hem o güne özel hediyeler almak beni daha çok mutlu ediyor. Hatta gelecek hediyeleri düşündükçe heycanlanıyorum falan ahaha :D

  Bu aralar ruhum pek özgür pek huzurlu :). aynı gökyüzünüde paylaşmıyoruz artık. önceden olsa kafa patlatırdım bu konuda artık uğraşmıyorum olmayınca zorlamanında alemi yok yanee :) kendi kendime gelin güvey oluyodum zaten >.<

 Eh sınavlar bitti.Havalar ısınıyor (!) kitapçıların yolu gözüktü bana . Beklediğim bir kaç yazarın kitanı çıkmış biraz daha alıp okumazsam meraktan çatlayabilirim artık :) sonra onlarla ilgili yazımı yazarım artık :):)

             ps: I have loved, let us see if that's all ??

Yorumlar

Vahdet dedi ki…
Canım seni çok tebrik ediyorum:) çok güzel olmuş:) ayrıca korkma 20 li yaşlar o kdr da korkunç değil. herşeyi daha iyi anlıyorsun; karar vermen daha kolay oluyor. Tekrar tekrar doğum günün kutlu olsun. Umarım güzel bir doğum günü geçirmiş; ve hediyelerini beğenmişsindir. Seni çok seviyorum. İyi ki varsın:)
cemree dedi ki…
çk güzeldi her şey ben teşekkür ederim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...