Çok mu dolambaçlı söylediklerim ?

                                                                                                                         15 Eylül


Canım ,
Benim için bir şey çook önemliydi : Hiç hoşlanmadığın halde - herhalde kendini zorlayarak - benim bulunduğum yere gelmen. O yer seni çok rahatsız ettiği halde . bunu yenebiliyordun. bu da kopmak istemediğini gösteriyordu - evet , bağlanmak isteyip istemediğine bir türlü karar veremiyordun ( galiba hala veremedin ... ) ama kopmak istemediğinde kesindi.

 Bağlanmak - Kopmak ...

Bu karşıtlık benim içinde bir sorun.
 Şöyle bir ikilem yaşıyorum : seni bütünüyle kendime istiyorum ; ama senin özgür olmanı , bağımsız olmanı da istiyorum - bana bağlı olmanı ama benden bağımsız olmanı 

Bunlar bağdaştırması olanaksız şeyler mi ? Çok zor ; ama bir yol var : Daha önce yazdığım 
"özgür temel" düşüncesinden yola çıkarsak ; her birimiz ötekine tanıdığı ilişki uzamında yalnızca ona yer tanır , başka ilişkileri oraya sokmazsa  , bağlılık sağlanır ; öte yandan , başka ilişkilerimizi tabii ki etkileyecektir ama onları belirlemez ya da yutmaya bütün yaşam uzamımızı kaplamaya çalışmazsa bağımsızlıkta sağlanabilir.
   
   Çok mu dolambaçlı söylediklerim ? 
                                                                     Oruç Aruoba






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...