"intikam soğuk yenen bir yemektir" dimi...


aslında başlığa uygun bir yazı yazmayı düşünüyordum.elimde böyle hazır bir taslak da vardı bazı arkadaşlarım böyle bir yazı bekliyordu ama vazcaydım kızlar rahat olun. :) tamam bazı huylarım çok sert ve uç noktada ama yapıcak bir şey yok ben böyleyimm :) sonuçta oynadığımız oyun "dost kazığı" idi gerçeklik payıda yoktu.. neyse geldi geçti ( yanii bu oyunu zorlasalar daha da oynamam -,-) :)

 yine soğuk bir ankara günü yine hafiften kar yağıyor gibi :/ güneşi özledim sıcak havayı özledim :( hava soğuk ve kapalı olunca içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. okula gitmek tam işkence oluyor..
 bu ara kafam öyle dolu ki dönem de kısa olunca yapılacak işler hangi ara olucak diye düşündükçe afakanlar basıyor.yani bu dönemin iyi geçmesi için havaların düzelmesi lazım yanii demem o kii "evreeeeennn duy sesimi güneşi görmek istiyorum :/"
 aslında çok şey yazmak istiyorum ama sanki kelimeler parmaklarımın ucundan çıkmak istemiyor gibi..ben zorladıkça onlar da inat eder gibi çıkmıyor. yazacaklarımdan da korkuyor gibiyim aslında pişmanlıklarımı yaptıklarım sonucunda "al  çok istedin sonunda da böyle oldu" diye kendimi suçlamaktan korkuyorum, ama korkunun ecele bir faydası da yok onu da biliyorum.

şu iki haftada öyle şeyler yaşadım ki görende iki hafta değil iki senedir bu yoğunluğun içindeyim.ben bile şaşıyorum kendime bu temponun içinden hala sağ salim çıktığıma... ki ben dünyanın uyuşuk insan listesinde ilk 5 deyimdir kendimi öyle görüyorum :)

bazen bir şey yaşarsınız aradaki büyü öyle gizemli ve iyidir ki bozmak istemezsiniz ama yine büyüyü siz bozarsınız.bende galiba o büyüyü bozdum. bazı insanların varlığı da hep mutluluk vermez bazen sadece içiniz rahatlasın diye onun valığına ihtiyaç vardır :) çok mutlu olmasam da artık içim rahat :)

bu aralar ne yapıyorum da yazı yazmayı geciktirdim
  - elimde bir cinayet romanı var onu bitirmeye çalışıyorum yazarın ikinici romanı olmasına rağmen çok iyi bir kurgusu var "gözlerini sımsıkı kapat"
  - çok sevgili filozoflardan(!) J.Locke " insan anlığı üzerine bir deneme" kitabını okumaya çalışıyorum sırf okul için başka bir amacı yok -,-
   başlığın konu içeriğinin yukarıdaki fotoğrafın  birbiri ile alakası yok ama yazı yazdığım içinde bir o kadar mutlu ve keyifliyim herkese iyi haftasonu geçirmesi dileğiylee :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...