evrene mesajlar vol.1


Hayatım da sürekli kendimce radikal kararlar alıp sonra onları uygulayamayan biriyim. Uygulayamamamın nedeni boyumdan büyük kararlar almam. Bir anda aman o sallamıyorsa bende sallamam diyorum akşam olmadan ‘napıyo acaba’ diye düşünen bir insanım. İkizler burcu değilim ama onlar kadar dengesizim maalesef.. yani bildiğin kendime eziyetin alasını yapıyorum önünü alamıyorum o biçim. Bundan sonra alacağım kararları özelleştirmeyeceğim. Artık gelecek için kararlar almalıyım ki bari orada bir belirsizlik yaşamayayım. En azından bunları yapabilirim yani öyle umuyorum..
·        öncelikle bir şey olmuyorsa olsun diye zorlamıcam zorluyorz olmuyo yaşadık gördük
·        artık bundan sonra bencil olacağım ilk kendimi düşünücem diğerlerini sonradan düşünebilirim belki
·        üşengeç değil daha atik bir insan olmayı hedefliyorum ( örn: annemin bir bakışıyla leb demeden leblebi olayını çözmem lazım annemin buna pek inancı yok ama olsun   :D )
·        kariyer odaklı yaşamak istiyorum hatta iş kolik bile olabilirim
·        tüm bunları hallettikten sonra G.Kore’ye gitmek istiyorum Seoul’ü görmek istiyorum şu hikayelerde yazılan beyaz mini elbisesini giyen kız gibi o sokaklarda dolaşmak istiyorum Jsonra Big Bang in konserine gitmek istiyorum deli G-d diye bağırmak istiyorum deli gibi eğlenmek istiyorum JJ

Evet sevgili evrencim senden istediklerim bunlar. Bari bunlar da biraz torpil geç bana ;)
      
      
                           Ps: tanrı insanlara kızdı beni yarattı , seni niye yarattı diye düşünüyordum ki bende tanrıyı kızdırmışım seni yarattı :/ ( keşke muzurluk yapıp kimseyi kızdırmasaymışız )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...