yine tatil yeni yazı :)

Uzun bir süre oldu yine yazmaya ara vermiştim . Malum okuldu vizeydi finaldi derken eve zor attım kendimi . Öyle ki son iki finale şöyle bir göz gezdirdim adam akıllı çalışmadım bile. Ankara’nın soğuğu beni hayattan soğutmaya yetti zaten :/ . Yok böyle bir soğuk yaa tarifi yok . Merkezin havası ayrı Beytepe ‘nin havası ayrı . Bir de ben kalın giyinmeyi seven bir insan değilim kaşkoldu eldivendi bereydi giyemiyorum final zamanı hasta olacağım diye korkuyordum ama şükür bir şey olmadı ucuz atlattım…

Bölümüm okumaya yönelik bir bölüm olunca bende bol bol okumaya çalışıyorum(!)( gerçi çok okuyorum ve bu yüzden bazı arkadaşlarıma gına gelmiş durumda :D )Filozların eselerini yavaş yavaş okumaya başlasam da popüler edebiyatı elden geçirdim sayılır …
Yani alışverişimin bir çoğu kitaplardan oluşuyor. Okumaya başladığım kitap da maximum elimde 3 gün kaldığı için daha çok okuyorum ve bu yüzden annemin sinirleri oynamaya başlıyor ‘nerden çıktı bu kitaplar ne ara okudun bunları ….’ Bunların hepsi canım sıkılmasın diye yani J hatta siz de okuyun bir göz atın gayet de okunası kitaplar J
Mesela bir insanın kanserden sonra nasıl hayata tutunduğunu ve kendi tutkusunun enerjisinin diğer insanlara nasıl işlediğini anlatan şu iki kitap gerçekten okunmalı
·        küçük mucizeler dükkanı  ve * bir yumak mutluluk   kitapları yüzünüzde beliren bir gülümseme ile bitireceğinizi göreceksiniz J
 



Eğer Ayşe Kulin kitaplarını okuduysanız onun daha çok Osmanlı ya da yeni oluşan Türkiye zamanında yaşanmış kitapları ya da tarihsel olan kitapları okumuşsunuzdur. Ama bu son kitabı benim için tam bir süprizdi. Ben böyle bir konu böyle bir kurgu beklemiyordum açıkcası ama farklı olunca da hoşuma gitmedi değil ‘ demek ki başka konularda da yazabiliyormuş ‘ dedim .
·        gizli anların yolcusu ‘ bekli de her şey aşkın cinsiyet tanımamasının suçuydu…’




Ve benim en sevdiğim kitap , ne kadar bitirmiş olsam da durup durup tekrar elime aldığım ve aynı heyecanla okuduğum bir kitap J Veeee o bir PUCCA ♥♥♥♥♥♥♥
 Onun kitabını okuyunca bir rahatladım böyle sanki onun söylediklerini yazdıklarını ben söylemişim gibi J  gerçi onun kadar okkalı sövemiyorum ama olsun :D
·         pucca ve geri kalan her şey..  vee en sevdiğim cümleleri..
eski sevgililerime ithafen… Allah hepinizin belasını versin orospu çocukları… ‘



Bir de * bir gün diye bir kitap okumuştum yabancılar çok övse de ondan daha güzel aşk kitapları vardır bende filmi varmış izleyin yormayın kendinizi derim J bu da fragmanı...


Bu sene pek film izleyemesem de bir film izledim çok güzeldi J ( gerçi izlemicem diye bi tarafımı yırtmıştım ama iyi ki izlemişim J ) filmimiz 3 İDİOTS  çook güzel bir Hint filmi biz bütün kızlar bayıldık bayıldık ( bütün kızlar derken okuldan arkadaşlarım J ) haftalarca dilimize doladık filmi :D  başrol oyuncusunun da buna etkisi çok tabi sevgili Aamir Khan :D kızlar  bir azimle diğer filmlerini de izlemişler ama ben üşendiğim için henüz izleyemedim :D bu da en güzel ve komik sahnesiydi :D


Derkennn  ben birinci dönemi bitirdim ve koşa koşa evime geldim J bir gün bile beklemedim Ankara da o soğuk çekilmezdi yani J Bursa’nın havası temiz oh miss gibi J umarım tatil bitene kadar ankaranın havası da imana gelir biraz -,-
  ve bir yazının daha sonuna geldimm :):)
                   ps: gerçi yazıya başladığım da gayet sinirliydim ama birileriyle konuşmak sinirlerimi az da olsa yumuşattı :):)      

Yorumlar

Adsız dedi ki…
=) güzel yazı bitanem özellikle 3 idiot kısmı bizi oldukça ilgilendiriyo doğrusu ilerde kitapların olur inş. bizde alır okuruz=)) -esra-
cemree dedi ki…
teşekkür ederimm canımm :) kitap mı neden olmasın inşş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hello ! Social Networks .. :)

tatil = üşengeçlik ...

rastlantı değilsin sen ...